zaterdag 25 maart 2017

De Vienna jurk: blogtour

Je hebt het vast wel al zien passeren de afgelopen dagen, het nieuwe patroontje van Bel'etoile en Kaatjenaaisels. Hun mooie creatie werd Vienna gedoopt en werd de afgelopen week in een blogtour voorgesteld aan de wereld. En vandaag is mijn versie aan de beurt.

Ik doe dat trouwens op een unieke manier: zonder model! Ik was namelijk zo slim om tot het laatste (zonnige) moment te wachten om foto's te maken, maar mijn model zit al de hele dag met buikkrampen, en vrolijk poseren is dan natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten.

Vandaar dus een jurk aan een nagel en een dochter in de zetel. Het had ook omgekeerd kunnen zijn, dus ik heb het liever zo.



Dit patroontje is in pdf-formaat te verkrijgen, van maat 92 tot 140, en heeft verschillende opties:
  • 3 mouwopties
  • 2 rugopties
  • 2 rokopties
  • Met of zonder kraagje



Ik koos voor deze gefronste kapmouwtjes en een kraagje, afgewerkt met zilveren paspel, en liet dus de dochter weg. Ik voerde met een effen roze stofje. De buitenstof is van Soft Cactus.
 
Omdat ik de rode lantaarn in deze blogtour draag, kun je via de links hieronder alle andere exemplaren en dus ook de verschillende opties van deze Vienna bewonderen:


Made by MazellaMomfieBlanche
BelleviSo Popo SewSewLes GalleryFabrics
Mijn leven met 4 heldenDoDitIt3 meisjes op het strand
DietemietBlowing bubblesMix it – Make it


Kan het patroontje je bekoren? Dan heb ik goed nieuws! Je kunt het nu met 10% korting kopen met de code VIENNAPARTY. Ga dus snel naar de shop! Je vindt er trouwens ook een give-away.

Veel naaiplezier!



 

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad beter een jurk aan de nagel dan de dochter! :) Heel mooie jurk! Veel beterschap voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitvoering zeg. Krijgen we nog een foto met model wanneer ze uitgeziekt is? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!