vrijdag 28 oktober 2016

Bel Air kan mij krijgen

Gisteren gingen we fietsen in Beverly Hills en Bel Air. Die eerste wijk hadden we al gezien en is indrukwekkend genoeg, maar Bel Air ... Bel Air kan mij krijgen!

We hadden fietsen gehuurd bij Bikes and Hikes en kregen een gsm mee om op ons stuur te plakken, waarop een gps stond en de stem van ene Danny die ons van de nodige uitleg voorzag onderweg. Over wie waar woont, en wie zijn lijk door welke poort naar buiten werd gedragen enzovoort ...



Ik besefte helaas ook waarom er Hills achter Beverly staat, en leerde proefondervindelijk het verschil tussen een voorrem en een achterrem, liggend tussen de paradijsvogelbloemen. Maar het was voor de rest heel leuk, al zien mijn benen eruit als die van een kleuter.

En als je onderweg pipi moet doen, dan doe je dat gewoon daar waar George Michael wegens niet zo proper gedrag werd opgepakt destijds.


We zagen ook veel huizen die voor Halloween waren versierd. Speciaal voor mijn kindjes volgen hier een paar foto's. Let vooral op die grote poes op het dak, met een kop die van links naar rechts bewoog.


Dat laatste huis werd ooit gebouwd op een set, voor een verfilming van Hans en Grietje. Maar de film ging uiteindelijk niet door en het huis werd afgebroken en in Beverly Hills neergepoot. De eigenaar staat bekend om zijn legendarische Halloweenfeestjes.

Vandaag nog meer bewolking in LA. 't Is toch niet hetzelfde, die palmbomen tegen een grijze hemel ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Penny for your thoughts!