woensdag 27 april 2016

Mijn poezenmeisje

Net voor mijn schouder in opstand kwam tegen mijn lange dagen aan de computer kon ik gelukkig nog dit jurkje voor mijn June maken. Dit prachtige stofje van de Melkbrigade en Bambiblauw heb je vast wel al eens zien passeren. Dat er een katoenen en tricotversie van bestond wist ik al. Maar deze sweaterstof was een aangename ontdekking!

Ik maakte er nog eens een Candy van La Maison Victor mee, die ik ook hier en hier al maakte. Ook deze keer werkte ik de hals en mouwtjes toch af met een zoompje. In de tailleband stak ik een goudkleurige veter van Veritas.


Junes haar borstelen deed nog te veel pijn aan mijn schouder, maar gelukkig nam poes Bidule die taak spontaan voor zijn rekening.




Patroon: Candy uit het lentenummer van 2014
Stof: De Stoffenkamer
Lintje: Veritas

10 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal fan van haar haren, maar kan me levendig inbeelden hoeveel onderhoud die vragen. :-)
    Mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, een vertalerskwaal, hopelijk snel voorbij en definitief! Tof poezenkleedje en haar haren zien er zo ook geweldig uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat stofje ook klaarleggen voor mijn volgende project! Ook een A-lijntje, dus als ik dit zie weet ik al dat het een topper gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat in schattige meid in een leuk jurkje! Ik duim dat de schouderpijnen snel verdwijnen zodat je weer achter je naaimachine kan kruipen om meer moois te toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en wat heeft June lange benen! Beterschap met de schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een coole meid... Perfect voor haar die jurk!
    Courage... spoedig herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn nek zit tegenwoordig wat vast (gelukkig nog niet problematisch), ik vrees van het nakijken van proeven. En van stress, dat kan ook. Mooi gemaakt! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!