zaterdag 16 april 2016

Ik zag nogal wat beren

Het naaien heeft hier wat stilgelegen. Ik steek het allemaal op mijn nieuwe beste vriend. Maar nu het zonnetje weer komt piepen en de blaadjes bomen krijgen begint het weer te kriebelen om mezelf en (een deel van) mijn kroost in het nieuw te steken.

Vandaag maakte ik de Sienna Jurk van La Maison Victor voor June. En dat was echt in een zucht gepiept. Ik sloeg wel een paar stapjes over, maar daar hoeft niemand van wakker te liggen. Zo heb ik de split en de strik op de rug weggelaten en vouwde ik de hals gewoon 1 cm naar binnen. Geen biaislint en dus iets minder gedoe.

Het jurkje zit ruim, en al helemaal op mijn magere spriet van een dochter. Het verbaast me dus niet dat ik ze op verschillende blogs al heb zien passeren als speeljurk. Deze gaat ze nog vaak dragen!




Valt het op dat ik zei "Als je flink poseert mag je daarna iPad" maar dat ze het desondanks snel beu werd?

13 opmerkingen:

  1. Ik vind de berenstof helemaal passen bij haar gezichtje en haar haren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die June haar attitude en blik... Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staat er beeldig mee en ik vind ook de fotos super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig... een model met karakter!
    Staat haar bijzonder goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, zo poseert heel leuk vind ik, lekker zichzelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik heb ook dochter die gemiddeld is van maten en gewicht en daar valt het ook echt breed, zelfs de maat kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze versie vind ik misschien al de mooiste tot nu toe ....heel bijzonder met dat stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sprookjesachtig en volledig passend bij haar looks. Lijkt die meid niet helemaal op de mama? Ik ga hier vlug nog eens zoeken naar foto's van jou, om dit te controleren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zou het niet naar een speelkleedje enkel verbannen, dat staat haar echt knap, haar haar ook zo schoon seg....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke jurk! Ik zou ook gaan voor de versie zonder split en lint, zeker met dit stofje. Poseren lukt hier momenteel wat minder, misschien moet ik dat omkopen ook eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!