vrijdag 22 april 2016

Over een groene Kyoto en bloemetjes

Is er een betere plaats om een groene Kyoto Jurk te showen dan op de Gentse Floraliën? Ik dacht het niet!

Dus trok ik gisteren met Sylvia naar Gent, om er de sneak peek van de 35e editie van de Floraliën bij te wonen. Het was dit jaar eens niet in Flanders Expo maar wel in het centrum van de stad te doen, op vier verschillende locaties. Van 22 april tot 1 mei wordt Gent immers omgetoverd tot een floraal festival waar groot en klein de mooiste bloemen en planten kan ontdekken.


En gisteren dus ook mij, in mijn groene jurk. Deze Kyoto komt uit de eerste editie van La Maison Victor van 2016. In tegenstelling tot het voorbeeld uit het magazine koos ik voor een effen groene tricot, zonder accentje aan de mouwen, maar besloot ik te accessorizen met juweeltjes en een riempje. Oh, en wie aanstoot neemt aan mijn witte benen moet dit nog maar eens lezen.


Zoals je hier ziet, is de rug open. De mouwen hadden voor mij iets smaller gemogen, want zo zien ze er misschien wat slordig uit.




Laat de bloemenpracht van de Floraliën je koud? Dan kan dit je misschien wel overtuigen om toch naar Gent af te zakken.


 Foto's: Sylvia
Stof: MonDepot
Meer info over de Floraliën: http://www.floralien.be/

17 opmerkingen:

  1. en met sandaaltjes aan, gij hete brokke :-) Als jullie nog eens richting Gent komen, geef eens een gil, dan kunnen we eens blogdaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dankzij die sandaaltjes 4 plakkers op mijn voeten. Foute beslissing :-) Wist niet de Floraliën zoveel stappen was.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de fijne namiddag! Je Kyoto jurk is een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh deze zag ik al voorbij komen op de Facebook pagina! Prachtige jurk, staat je super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. suuuupermooi!!! die jurk staat ook op m'n lijstje, echt heel mooi en elegant, zeker met die rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige jurk en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe jurk, helemaal iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jurk is heel schoon... Ik begrijp je wel ivm de mouwen... Opgestropt (of hoe zeg je dat?) vind ik de mouwen echt wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die open rug vind ik geweldig! Maar, misschien een wat gekke vraag, hoe doe je dat met je bh?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, die vraag stelde ik me ook pas toen het kleed af was :-) Ik droeg er die dag geen, maar er zijn ook wel veel 'backless bras' die je kunt gebruiken.

      Verwijderen
    2. Oh gij Dolle Mina! Geen bh èn witte benen flashen. Naast mij toont werkelijk iedereen bruin, dus misschien moeten we samen eens op stap?

      Verwijderen
  9. Oh wauw! Die rug is heel schoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige versie! ik maakte er ook één en droeg die heel graag. nu zit hij voorlopig opgeborgen bij de winterkleren (beetje te dikke stof voor de lente)
    ook met witte benen hier trouwens, al zagen ze wel al een beetje zon (met factor 50) en is het echte wit er dus af, ze blijven toch witter dan die van de gemiddelde medemens

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!