woensdag 25 mei 2016

Ga je mee shoppen?

Vandaag neem ik je nog eens mee uit winkelen in Antwerpen en stel ik je voor aan twee winkels waar ik graag binnenspring als ik in de buurt ben. Hoewel ze elk een compleet andere stijl vertegenwoordigen, breng ik ze in mijn interieur graag samen: oosters en Scandinavisch.

Bazar Bizar - Steenhouwersvest 18

Voor een warm, kleurrijk accent in je interieur moet je beslist hier zijn. De zaak gaat over in andere handen en houdt nu een stockverkoop. Uit deze winkel komen mijn poefjes, een dienblad, kleurrijke borden en kommen die decoratief op het aanrecht staan. Ze hebben er ook leuke Marokkaanse slofjes van geitenleder (je moet wel van de geur houden). In een rustgevend wit interieur kun je met deze bohemian chique artikelen lekker uit de bol gaan.







Moose in the City - IJzerenwaag 10

Deze winkel staat voor een stijl die momenteel heel populair is. Ik vind die Scandinavische stijl wel leuk, maar niet in een total look. Dat zie je gewoon te veel tegenwoordig, en het begint me wat te vervelen. Maar je vindt er wel leuke accessoires die je kunt combineren met andere stijlen. Grote merken die je hier vindt, zijn onder meer Firm Living, Brita of Sweden en Hay. Mijn dierenmaskers komen ook uit deze winkel. Ze liggen er trouwens nog steeds.





Benieuwd naar nog meer leuke interieuradresjes in Antwerpen? Kijk ook eens hier. De winkels die je daar ziet, zijn trouwens buren van Bazar Bizar!

Oh, enne ... mijn excuses voor de kwaliteit van de foto's. Komt ervan als je gaat winkelen met enkel je gsm op zak!



4 opmerkingen:

  1. Ik ga graag mee volgende keer. Hoewel ik beter ben in koffie drinken en kletsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag! Koffie drinken en kletsen was keigezellig met jou :-)

      Verwijderen
  2. En zo leer ik nog eens een nieuw adresje in eigen stad (de bovenste) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moose in the City was een ontdekking tijdens onze laatste shoppingtrip naar Antwerpen. Voor mij, want geweldige boeken en regenjassen en kussens. Voor mijn grootmoe, want "dat is nu de enige winkel waar ze geen schreeuwmuziek spelen. Blijven we hier nog wat langer?"

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!