zondag 5 maart 2017

Thor

Ik ben dus weer aan het naaien geslagen, moest je mijn comeback twee weken geleden hebben gemist. Die stoffenwinkel bij mijn deur, weet je wel ... Ik kocht er dit stofje met surfers op en combineerde met tricot en boordstof in effen petrol om de Thor uit La Maison Victor te maken (editie 2/2016).

In een zucht was dat ding klaar. Jammer aan dit model vind ik wel de nepen in de schouders. Op de dunne armpjes van mijn zoon poft dat dus wat te veel naar mijn zin ...

Omdat ik de kinderen nog maar moeilijk voor de lens krijg, laat ik ze nu zelf kiezen hoe en waar ze willen poseren. Dat vinden ze nog wel leuk en opstanden blijven uit.
 



 
 Met dank aan onze harige figuranten.
 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind die foto's zo wel iets hebben :-)
    Gevaarlijk, zo dicht bij een stoffenwinkel wonen, al ben ik blij dat je daardoor weer naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit geeft ook lekker ontspannen foto's. Mooi gemaakt! De harige figuranten maken het af. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aiaiai, sterkte, veel moed én karakter bij het vlakbij een stoffenwinkel wonen! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera voor de naaimicrobe!
    En jongens nog aan toe, ik geraak daar maar niet, bij Bazaar!!! Volgende filiaal in Antwerpen hoor.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofje heb je daar gevonden! Ideaal voor deze coole kerel! Ik maakte gewoon een kopie van de Thor ... de originaliteitsprijs zal ik er niet mee winnen :-)
    Uit luiheid nam ik het Billiepatroon, maar gebruikte wel het Thor-zakje. Bij Billie geen nepen op de schouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je weer begon, meteen een top resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!