woensdag 29 juli 2015

Kinderen baas

Sinds we in ons nieuwe optrekje zitten, hebben de kinderen de hele bovenste verdieping voor zich alleen. Hun slaapkamers zijn iets kleiner dan in het vorige huis, maar dat verlies wordt ruimschoots gecompenseerd door de grote speelkamer. We bouwden er een speeltafel door Ikea's Trofast-kasten in een vierkant te plaatsen en daar een blad op te leggen. Zo hebben we opbergruimte en een speelplatform in één.

Er staan ook twee bureautjes waar we een lang werkblad op plaatsten, en in een hoekje van de kamer kunnen de kinderen op hun xbox spelen.

Later, als mijn schattige kindertjes dwarse pubers zijn, wordt dit een 'kinderliving' waar ze vrienden kunnen ontvangen, en waar het zo gezellig zal zijn dat ze nooit het huis zullen willen verlaten. Dat is dus het plan.

Ondertussen spelen ze nog lekker onschuldig met Lego en Playmobil met hun vriendjes. En kunnen ze al wat meer lawaai maken, daar op hun eigen verdieping, zonder dat mama's en papa's oren gaan tuiten.



Het hemdje dat Elliot draagt is de Gingerbread uit Homemade Mini Couture. Ik gebruikte hiervoor een stofje van Soft Cactus en oranje vintage knoopjes uit de Kringwinkel. De mouwen werden afgewerkt met boordstof. Ah ja, want hier wordt ondertussen ook nog wel wat genaaid!




De opbergmanden hierboven zijn van 3 Sprouts. Ik bestelde ze bij De Kleine Zebra.

De Lego zit in een handige, draagbare speelmat van Play & Go. Ik bestelde de onze bij Little Fashion Addict.



Om de vlaggenlijn te maken, gebruikte ik lapjes stof uit mijn restjesmand.





En Bidule, die vindt het hier supergezellig en slaapt gewoon door het gekwebbel heen ...

16 opmerkingen:

  1. Amai wat een paradijs daar voor je kinderen! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch. Ik zei het al: ik heb n crush op je huis. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! En ik vond dat ze bij ons al veel ruimte hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige plek! (en hemdje!) (en foto's!) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, ik zou zo'n plek gewoon voor mezelf inpalmen. De kinderen mogen de afwas doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jullie huis ziet er super en vooral gezellig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super plek waar je kinderen zeker nog heel lang van gaan genieten! Mooi hemdje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een gave plek en mooie kleertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo een speelkamer :-) een paradijs voor je kids :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig! Waar we nu onze bureau/verzorgingskamer/opslagplek voor babymateriaal hebben kunnen we later ook zoiets voorzien...dan kan ik eindelijk een plekje bij het raam krijgen om te lezen ipv een berg speelgoedbakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. reuze zo'n speelkamer!!
    en MOOI!!!!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, die is leuk. Wij hebben hier ook zo'n kamer op overschot, maar daar staan nog een aantal kasten in enz. Dat is dus maar een halve speelkamer. Tja en ik heb geen excuus wat wij wonen hier al 7 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar waw! Die kinderen hebben geluk! Zalig zo'n speelruimte waar ze ongestoord hun gang kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Terug aan het scrollen in jouw berichten, heb enkele berichten gemist wegens verlof, leuk ingericht! En die hapjes zien er wel heel lekker uit! Kwam ook al hele leuke gerechtjes tegen op 'truitjeroermeniet' ... Heel mooi kleedje draagt jouw spelende meid, heb het stofje ook liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!