zondag 8 januari 2017

Wij gaan winkeltje spelen!

Wie hier zo af en toe eens komt lezen, weet al dat we binnenkort een winkel openen in Vilvoorde. Het Laatste Nieuws vatte het concept achter Bazaar hier nog eens mooi samen, zodat ik dat niet meer moet doen.
De werkmannen zijn ondertussen vertrokken, en nu mogen wij de handen uit de mouwen steken. Op 4 februari gaat onze winkel open. Kom jij ook eens kijken?

Hopelijk kunnen deze sfeerfoto's je nieuwsgierigheid prikkelen!
 









Kleine voetnoot: in tegenstelling tot wat de krant schreef, ben ik het vertalen nog lang niet moe. Mijn vertaalklanten hoeven zich dus geen zorgen te maken!


10 opmerkingen:

  1. De toog is alvast prachtig! En die lege witte muren, man, wat zou ik daar graag eens van fotoshoot komen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd welkom, Eva! Maar je gaat rap moeten zijn. Mijn man zijn boormachine staat niet stil :-)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er veelbelovend uit! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er al tof uit, ik kom zeker eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo curieus jong! Ik kom zeker eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes ermee!Waarom ligt Vilvoorde zo ver weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk er naar uit :). Alles zo wit ... i like i like

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!