woensdag 10 augustus 2016

Het zonnetje in huis

Het is komkommertijd. Op mijn blog, maar nog meer in mijn naaikamer. Ik steek dat nog altijd op mijn Kobo en op de fantastische boeken die ik de laatste tijd las (zie Goodreads, kadertje hiernaast!).

Maar toen ik bij Stitch & Co in Mechelen dit zonnige soldeke deed, blies ik toch maar eens de spinnenwebben van mijn naaimachine. Het Millapakje uit La Maison Victor stond immers nog op mijn verlanglijstje, en 't is al augustus, dus ik mocht mij haasten.

Dit pakje is mijn tomboy June op het lijf geschreven, want onder het superkorte rokje zit heel slim een broekje in dezelfde stof. Kilometers te groot voor mijn magere spriet, maar ze groeit er nog wel in. Is het volgende zomer niet, dan wel die daarna.




Je vindt het patroon voor dit jurkje in La Maison Victor, editie 4 (juli-augustus) van 2016.
 

9 opmerkingen:

  1. Keileuk! Ik heb deze LMV niet gekocht omdat dit het enige was dat ik leuk vond, en bij gebrek aan meisjes in huis... Zeg, vraagje: did you think about the link? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonnig! Die kleur en die stof is prachtig, echt schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! En idd heel handig bij die tuimeltoeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel,schoon en idd handig ook :-) geniet van je boeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon kleedje en heel erg leuke foto's! Volgens mij heeft zij de slaapkamer waar ik als kind van droomde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toppertje en eigenlijk ne must have voor die leeftijd dat shortje eronder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat, voor mij ook vooral komkommers deze zomer - blog- en dieetsgewijs ;-) Zalig speelpakje, June staat er goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!